Tuesday, October 4, 2011

testing..

Ujian,
aku suke ujian,
masa dulu,
masa kite nak tau hati budi masing2,
sebab kite nak qualify dia..
nak tau sejauh mana keikhlasan dia..
sejauh mana dia sanggup berkorban untuk kite..

tapi kalau dah sekarang ni pening la skit,
nak buat ujian lagi ke?
lepas aku dah buktikan semua nye?
kemudian ujian tu backfired..
aku taknak dah ujian2 ni..
aku nak sambung n be happy je..
udah2 la dengan ujian tu..
aku dah malas nak layan dah..
aku memang ikhlas..
aku akan hadapi semua nanti..
tapi tolong la paham..

nape u broke the rule??
u dont want me la kan??
usah nak main2 lagi..
semalam cakap lain rini cakap lain..
sok silap2 cakap lain..

semalam katekan tidak mahukan ku..
hatimu dah terpaut dengan yg lain..

rini kau merayu2..
katemu lalaki lain cuma gimmick..

aku tidak mahu diperbodohkan lagi la..
udah2 la tu..

No comments:

Post a Comment