Friday, October 14, 2011

Asyik2 tak Cukup

Susah la aku jadi Site Engineer ni.. sebab aku kene duk site.. bos suruh macam2.. tapi org duk tnye itu ini aku kene layan gak.. dah la personal thing pun datang menyusahkan aku gak time2 camni.. adui..

tu semua dugaan aku.. tak pun penghapus dosa aku yg lepas2.. sebab aku bukan baik sangat untuk diuji Allah.. aku banyak dosa jugak..

sekarang ni aku duk tensen barang kat site ni asyik tak cukup je macam

  1. tap water.
  2. pintu
  3. jubin 2' x 2'
kemudian barang berlebih berlambak2 lak

  1. jubin 1' x 1'
  2. cat bertong-tong lebih
suruh kira malas kira.. dah kira salah kira.. lainkali suruh je subcont kira.. kalau salah biar la subcont tanggung.. macam dulu.. sekarang subcont salahkan kite balik.. pe ni wei...

No comments:

Post a Comment