Thursday, October 27, 2011

Pembinaan...

aku tak pasti sebenarnye kenape dah jadi dengan manusia-manusia dalam pembinaan begini.. kuat manipulasi ke tahap maksimum. gali lobang tutup lobang. tipu sana kaut sini. takde yang lurus pun. this is a good challenge for me anyway..

how to tackle the most stubborn people..
how to spot lies..
how to be friends with all of them..
how to have benefit with all of them..
how to use them in sun tzu ways...
how to communicate with them.,
how to control them..
how to manipulate them..

semua kene belajar. malah aku kene cepat2 belajar. sekarang aku berada dalam dunia pembinaan yang herot berot, bengkang bengkok, tiada yang boleh dipercayai.. dan tidak boleh pula terus tidak percaya.. kerana setiap manusia ade kelebihan mereka.. gunakan kelebihan mereka to the max.. dan tutup kelemahan mereka dengan orang lain.. maka mereka akan hormat diri ini selama2nya..

aku diperbodohkan selama ini.. aku semakin dewasa dan matang.. aku tidak boleh diperbodohkan lagi..

No comments:

Post a Comment