Saturday, October 22, 2011

Projek aku sekarang

banyak bende berkecamuk akibat tak cek betul2..
aku mengharapkan orang yang lebih pakar menegur aku..
aku kan baru dalam pembinaan...
namun nampaknye aku yang kene tegur orang lama buat kerja...

kelemahan engineer zaman sekarang adalah taksub sgt dengan program computer dia..
nak kene run dulu la kat program baru boleh determine..
nape dulu2 engineer tak wujud pun..
besi yang dan kayu yang derang pakai kurang gak..
takde komputer pun..
guna logik akal dan mata je..
dah boleh determine boleh pakai or tak..

teknologi membuatkan engineer terlalu bergantung pada program..
kalau camtu baik aku belajar cara guna program je dulu..
takyah belajar susah2..

aku taknak jadi engineer yang mcm tu..
sebab aku tahu bukan senang nak buat bende yang dilukis dengan sambil lewa..

No comments:

Post a Comment