Saturday, October 15, 2011

Limitless

aku tgk citer limitless lepas abg aku promote suh tgk.. aku memang suke giler ngn citer ni.. sebab kesah dia dari lelaki omega ke lelaki alpha dengan bantuan ubat.. aku nak jadi hebat macam hero citer ni tapi aku tak suke bantuan ubat. sebab aku rase ubat ni akan buat aku jadi dependent sgt nanti dan akan merosakkan buath pinggang gak. abg aku dah promote aku beberapa biji ubat seperti nootropil.. aku penah makan.. memang best efek dia kat otak.. tapi macam aku cakap.. aku tak suke dependent dengan ubat dan aku taknak side efek dia kemudian nanti..

tapi aku nak jadi mcm hero tu gak.. dia, lepas makan ubat tu, boleh access semua memori dalam otak dia.. membuatkan dia bijak.. confident.. dan cepat jadi kaya.. powerful..

ape yg aku belajar dari citer tu aku kene la cari ubat tu yg memang takde side effect pada aku kemudian nanti.. dan membuatkan aku tidak terlalu dependent dengan ubat tu gak..

selain dari tu aku kene la latih diri aku untuk sentiasa aware dengan keadaan sekeliling.. listen everything around me.. listen using ear, eyes, touch.. and fully aware of my current environment.. train to push my brain to the limit...

dalam citer tu dia tunjuk bagaimana dia baca seseorang itu dengan body language, dengan jenama dia pakai.. dengan lambang2 yg ada pada badan dia.. dengan buku2 yg dia baca..

so the keyword here is paying attention all the time.. pay attention is the key words here..
if u pay attention to ur bos.. u will get raise..
if u pay attention to ur friends, u will get a lot of friends to be fun with..
if u pay attention to ur spouse, u will get happily ever after..

pay attention on the words they said, the way they said it, how they behave on certain things.. what symbols they wearing.. what brands they use.. what books they read.. all that will help u to grab their mind and soul.. so that u can use them later on.. how u want to use it is up to u..

No comments:

Post a Comment