Wednesday, October 12, 2011

Mengorat..

Aku tak reti mengorat2..
aku masuk minang terus je.. senang..
perangai aku plak tak same antara org yg aku baru kenal ngn org yg aku tak brape kenal..
aku akan baik ngn org baru kenal.. takut menyinggung perasaan dia lak..
dan aku suke menyakat ngn org yg dah lame kenal..
so aku memang berbeza..

kate geng2 laki aku "kene sakat pempuan dari mula, walaupun tak brape kenal"
tapi aku tak brape reti..
memang aku tak reti ngorat la camtu..
dah lame tak ngorat kowt..

tapi senang je aku sekarang..
kalau aku tak dapat ngorat pempuan tu.. tandanye pempuan tu bukan aku punye..
mesti Allah nak beri yg lebih baik dari dari pempuan tu...
dan aku akan dapat pempuan yg aku reti ngorat je..
dengan cara aku dan stail aku..
aku pun jadi selesa camtu..

No comments:

Post a Comment