Wednesday, October 19, 2011

My life purpose

aku dah lame tak peringatkan diri aku tentang life purpose aku..
so, hari ni aku nak tulis balik..

aku nak financial freedom dengan maximumkan ASB aku.. selain dari tu aku nak jadi landlord.. beli umah dan sewakan pada orang untuk capai financial freedom aku..

tentang kerja.. aku tak yah kerja selepas aku dah cecah financial freedom.. aku kerja sebab aku sukakan cabaran membuat project pembinaan je.. duit sebagai ganjaran penat lelah aku sahaja.. bila kerja, aku nak jadi project manager yg dihormati.. semua hasil kerja aku dikenali.. dan sesiapa yang berkerja dengan aku akan happy.. dan setiap detail.. cabaran dan rintangan aku dah tackle dulu sebelum benda tu terjadi di tapak bina..

kemudian aku nak jadi bos.. syarikat aku adalah syarikat IBS untuk rumah bungalow.. jadi sesiapa yang beli tanah kosong dan nak umah derang siap cepat.. secepat 2 minggu.. besar.. dan harga berpatutan.. lengkap dengan interior design dan landskap.. datang ke opis aku.. kite boleh bincang harga dan deliver product dengan cekap dan pantas..

hobi aku melancong.. ade je peluang aku akan bawak famili aku kuar jalan2.. luar dan dalam negara..

hidup aku lak seimbang.. aku tidak terlalu berat bekerja sehingga aku sakit2.. atau aku tidak happy.. aku enjoy hidup aku.. tapi aku tak lupekan juga tanggungjawab aku.. untuk bagi orang yg bersama aku sentiasa happy..

No comments:

Post a Comment