Friday, August 20, 2010

Piling Da boleh Start

Hari Isnin ni pada 23/8/2010.. piling da boleh start.. so aku tak la melangut lagi.. mungkin aku akan jadi lambat update blog ni. ntah la. tgk la camne.

Di dalam mesyuarat pada rabu 18/8/2010 hari tu, mesyuarat teknikal di ipoh, Ulamak terus shoot satu soklan yang agak tajam tapi memang patut pun di shoot pada pengerusi mesyuarat ketika itu. soalannye berbunyi..

"kami boleh start piling hanya dengan kelulusan dari geoteknikal semata-mata atau kami kene tunggu surat kelulusan kewangan juga?"

Pengerusi decide utk teruskan je piling dengan hanya surat dari geoteknikal. kerana surat kelulusan kewangan ni susah sikit. kene tunggu sampai lebam, piling kami da retak disebabkan luluhawa. mesin piling kami da roboh sebab karat air masin tepi laut bersama hujan panas, mungkin barulah surat kelulusan kewangan akan keluar.

Chaiyok Ulamak dengan soalan tersebut..

bukan ape, kelulusan kewangan ini sudah lama menjadi bahan mainan politik oleh SO kami. kene plak SO memang sudah ada di situ, mungkin terkesan juga soalan itu pada dia.

Cuma, keje2 piling ini akan bertindih dengan waktu belajar cam ne nak Isi BQ. sedangkan mungkin aku kene juga jaga piling . aku taknak miss belajar isi BQ. tgk la ade rezeki ke tak.

No comments:

Post a Comment