Saturday, December 3, 2011

aku nak berpolitik skit..

ni mungkin isu lapok.. tapi yg ni paling aku risau..
pada orang pas.. terutama Tuan Guru Nik Aziz..
Tolong la jgn bagi org bukan islam guna nama Allah..
sebab aku takut nanti anak2 cucu2 aku semayang kat gereja..
sebab paderi sane cakap "takpe, same je.. sembah Allah gak"
kalau aku ade mase tu mungkin aku boleh halang mereka dengan tangan dan kaki aku..
tapi kalau aku dah mati camne??

kene lak semayang kat gereja dapat duit..
semayang kat masjid kene bagi duit..
kan ke payah aku nak didik anak cucu aku nanti..

sesungguhnya mereka tidak boleh menggunakan nama Allah..
kerana mereka mensyirikkan Dia dengan kepercayaan trinity mereka..
Allah Maha Esa.. tiada 3 dalam satu atau satu dalam tiga..
Allah tidak beranak dan tidak diberanakkan..
dan Allah tidak menyerupai sesiapa mahupun apa2..

ini bukan membangkang pape..
ini rayuan dari aku..
kalau nak buat hudud buatlah..
lagi bagus negara ini berhudud pun..
namun penggunaan nama Allah pada agama lain..
tolonglah.. aku merayu.. tolong jgn beri pada agama lain..
berkecamuk agama kat Malaysia nanti..

No comments:

Post a Comment